Este ,,pilotul-influencer” o garanţie a succesului în Social Media?

Cine deţine controlul asupra politicilor Social Media într-o companie?

Cine sunt angajaţii cheie în strategia de Social Media?

Cine şi cum oferă suport ,,pilotului”? Există o “specializare” a colaborării?

E strategic să deturnezi atenţia dinspre companie spre ,,pilotul din A-list” ? Dar să supraordonezi ,,pilotul” faţă de ceilalţi angajaţi?

Toate aceste întrebări mi le pun pentru că din toate părţile emană o părere ce se unanimizeaza: pilotul e tot ce are nevoie o companie pentru o prezenţă de succes în Social Media. Pilotul trebuie să fie VIP în online, sau să aparţină de A-list, sau să fie în imediata apropiere a acestei categorii. De cele mai multe ori “pilotul” ştie să îşi facă treaba însă spontaneitatea succesului lui nu suplineşte rigoarea unei strategii coerent planificate, strategie ce coagulează eforturi colective.

NB! O echipă de F1 are între 600 şi 900 membri.